Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2006 09:41 - Изповед
Автор: pavli Категория: Поезия   
Прочетен: 487 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 18.02.2011 19:46


Страшно е, когато мълчанието ме смазва, а мислите

                                 крещят от тревога...

Страшно е, когато искам да летя, а осакатени крилете
                                 са свити от болка...

Страшно е, когато дръзките ми мечти се оказват
                                 илюзии безплодни...

Страшно е, когато част от приятелите ми стават
                                 използвачи негодни...

Страшно е, когато не мога да покажа 
                                 на всички любовта си...

Страшно е, когато всеки ден се налага
                                 да стъпквам страстта си...

Страшно е, когато съм заобиколена
                                 от овчедушни хора...

Страшно е, когато съм изгубила вяра и няма
                                 за какво да се боря...

Господи, от сърце  теб моля,
                                 дай благочестива воля –
                                 пречисти мислите,
                                 оздрави крилете,
                                 осветли мечтите,
                                 насочи приятелите,
                                 сила дай на любовта,
                                 освободи страстта,
                                 върни ми вярата,
                                 събуди ме за нова съдба!

                                            



Тагове:   изповед,


Гласувай:
1



Следващ постинг

1. darknesd - ...знам много добре как се чувстваш,
07.12.2006 10:59
..в такива моменти аз се опитвам да се обърна към себе си и да намеря нещо, което да ми помогне да превъзмогна страха..пожелавам ти успех, някои от нас цял живот се учат на това...
цитирай
2. jokera - Много негативизъм девойче!
08.12.2006 08:12
Волята трябва да е в теб, няма кой да ти я даде даром. Ако имаш нечисти мисли отиди в някоя църква и поседи. Или просто сред природата. Поседи и помълчи, ще се почувстваш пречистена.
Със здрави криле всеки може да лети, дори и лешоядите. Стисни зъби и полети. Напук.
Мечтите Ти трябва да бъдат големи и после се радвай на малките неща! Истинските приятели са само един или двама, останалите, те обременяват излишно. Споделената любов ще освободи страстта.
Огледай се! Виж колко много пътища. Знаеш ли, че всички водят на едно място! Намери си път със сърце и по него може да срещнеш вярата.
Желая ти успех! Горе главата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pavli
Категория: Изкуство
Прочетен: 9378
Постинги: 6
Коментари: 5
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930